تظاهرات صهیونیست های افراطی علیه بررسی لغو معافیت آنها از سربازی در دادگاه عالی + فیلم گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم چند عملیات‌ گردان‌های قسام در دویست و چهلمین روز جنگ غزه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) شرط مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح تلفات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در غزه رییس کل دادگستری خراسان رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله جولان اشغالی را به آتش کشید نماینده روسیه: صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام فقط شرایط را بدتر می‌کند تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۲۶ زخمی برجای گذاشت آمادگی کامل مشهد و خراسان رضوی برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری سخنگوی ستاد انتخابات: امروز ۳۷ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کردند (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) یک دیپلمات انگلیسی از نقش ویرانگر غرب در بی‌ثباتی سیاسی افغانستان و منطقه پرده برداشت حملات موشکی سنگین مقاومت لبنان به شهرک‌های صهیونیستی وزیر فرهنگ لبنان برای عرض تسلیت به منزل شهید امیرعبداللهیان رفت جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی برگزار شد پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی احضار سفیر چین به وزارت امور خارجه (۱۳ خرداد) ادعای نماینده مجلس: جزئیات خرید سربازی به‌زودی اعلام می‌شود
سرخط خبرها

هشدار انصارالله به کشتی های آمریکایی و انگلیسی

  • کد خبر: ۲۰۷۹۸۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
هشدار انصارالله به کشتی های آمریکایی و انگلیسی
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با تأکید بر لزوم خروج کشتی های آمریکایی و انگلیسی از دریای سرخ، گفت که صنعا به حملات این کشور اهمیتی نمی‌دهد و به دفاع از ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد علی الحوثی» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، امروز (سه‌شنبه)، گفت که حضور آمریکا و انگلیس در راستای دفاع از رژیم صهیونیستی است که دست به کشتار جمعی مردم غزه زده است.

الحوثی به آمریکا و انگلیس تأکید کرد: شما از جنایت دفاع می‌کنید، ما از انسانیت. شما از قاتلان دفاع می‌کنید، ولی ما دفاع می‌کنیم تا قتلی صورت نگیرد. انتخاب ما، ارزشهای انسانی است، ولی انتخاب شما قتل و نابودی».

وی  در جریان سخنرانی در یک رژه نظامی که تحت عنوان «طوفان الاقصی» برگزار شد، ادامه داد: «هیچ اهمیتی به حملات شما نمی‌دهیم و از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد. آمریکا و انگلیس دشمنان ما هستند. به آمریکا می‌گوییم که تو تروریست هستی و نمی‌توانیم جنایاتی را که در حق ما مرتکب شده‌ای، فراموش کنیم».

آمریکا که برای مقابله با عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ یک ائتلاف نظامی تشکیل داده است، بامداد امروز به همراه انگلیس و دیگر متحدان مواضعی را در خاک یمن هدف قرار داد.

الحوثی همچنین هشدار داد: آمریکا باید بداند که وقتی بمباران می‌کند و می‌گوید که در وضعیت دفاعی قرار دارد و با جنگنده و ناوهای خود برای قتل ما آمده است، هیچ ترسی از او نخواهیم داشت، بلکه هر کشتی را که علیه ملت یمن باشد، غرق خواهیم کرد.

این مقام انصارالله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس باید کشتیهای خود را از دریای سرخ خارج کنند در پایان گفت: «تهدیدهای آمریکا و انگلیس برای ملتی که تسلیم‌ناپذیر است و عاشق شهادت است، هیچ سودی نخواهد داشت. آمریکا و انگلیس اگر به دنبال راه درست هستند، باید به نتانیاهو بگویند که محاصره غزه و حمله به آن را تمام کند. در این صورت، یمن پیام [این کشورها] را خواهد فهمید».

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، صبح امروز (سه‌شنبه)، در واکنش به حملات گسترده ائتلاف آمریکایی به مناطق مختلف یمن، گفت که این تجاوزات بدون پاسخ نخواهند ماند.

آمریکا پیش از این نیز به همراه متحدان خود به مواضع ارتش یمن حمله کرده است. ارتش یمن در پاسخ به این حملات کشتی‌های آمریکایی را در دریای سرخ  مورد حمله قرار داده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->